Informatie

Scouting Sint Maarten heeft een prachtige blokhut aan de Luikerweg 140 in Valkenswaard. Onze blokhut, de Aerdbrand genaamd, is gelegen in een bosrijke omgeving vlak bij natuurgebied de Malpie. De blokhut en de omgeving geven ons de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten en spelen in een natuurlijke en rustige omgeving.

De blokhut bevat een drietal grote spellokalen, een ruime keuken, twee sanitairgroepen en overzichtelijke slaapzolder. Natuurlijk ontbreken een staflokaal en magazijn en buitenopslag niet. Met de recente verbouwing en renovatie van de kampvuurcirkel hebben we een blokhut om trots op te zijn!

Verhuur

De blokhut van scouting Sint Maarten is te huur voor scoutinggroepen, scholen, sportverenigingen en andere (jongeren-) organisaties, die kennis willen maken met scoutingactiviteiten en een of meerdere dagen willen verblijven in onze mooie blokhut en activiteitenterrein. Geïnteresseerd in de mogelijkheden en de beschikbaarheid van onze blokhut?

Voor informatie over het verhuur van de blokhut kunt u contact opnemen met:

Peter Verspeek
Telefoon: 040 2042059